Un gând..

Priveam pierdut în depărtare
Peste câmpul negricios și rece,
Așteptam o minune, o întâmplare
Aștept și acum, dar timpul trece.

Privesc de-un ceas aceeași zare
Cu mintea-mi slobodă de amintiri,
M-am săturat de așteptare
Mă lupt cu atâtea gânduri.

Cu sufletu-mi rănit mă zbat
Să-ncerc să fug, să trec, să uit
De dorul tău înflăcărat
Ce sufletul mi-a scorojit.

Lasă-mă durere-n pace!
Să-mi văd de viața și de drumul meu
Pleacă și nu te mai întoarce!
De ce mă răscolești mereu? (Claudiu Marian Lupu)

Lasă un răspuns

