Mi-e dor..

Picăturile de ploaie se scurg pe geam
Una câte una, cad neobservate
Mi-amintesc de fata ce-o iubeam
Pe care sper s-o mai revăd vreodată.

Nu voiam s-o las să plece
Dar mi-a spus că timpul trece
C-o să ne uităm, și apoi
N-o să mai știm nimic de noi.

Am fost un prost și acum îmi spun
De ce-am lăsat-o să se ducă!?
O iubeam ca un nebun
Mai bine nu știam că pleacă.

Acum ea a plecat, s-a dus
Dorul în inimă ca o săgeată m-a străpuns
Am fost un prost că n-am luptat
Pentru fata ce-o iubesc neîncetat. (Claudiu Marian Lupu)

Lasă un răspuns

