Valiza cu strofe

Mi-am deschis valiza vieţii
Şi am aşternut în ea,
Îngropate-n albul foii
Strofele şi dragostea.

Bat la uşa poeziei
Cu-ale mele versuri calde,
Să-i încânt pe-ai României
Cetăţeni cu inimi surde.

Nu e bai, dar nici de şagă
E de-a dreptul exploziv,
Poezia-mi este dragă
Ăsta e al meu motiv.

Încet, secunda se desprinde,
Iar valiza vieţii mele
Inexorabil se închide
Îndreptându-mă spre stele.

Cu un ultim gest deodată
Îmi înmoi pana în cerul
Ţării mele mult iubită
Mă semnez, cu drag, poetul..

Lasă un răspuns

