Iubita mea..

Iubita mea, la tine mi-s gândurile
Şi mă-ntristez, căci nu-i uşor
Să port în suflet un chin de dor,
Mă năpădesc iar amintirile.

Iubita mea, privesc luna pe înserat
Cu gândul dus la chipul tău
Cu durerea-n suflet eu mă zbat
Cuprins de al singurătăţii hău.

Iubita mea, erai atâta de gingaşă
Cu pielea-ţi fină, cu ochii dulci
Inima mi-e pătimaşă
Cu gândul dus, la noi, atunci..

Iubita mea, o roză cu ţepi fini
Veneam cu atâta fericire către tine
În trenul friguros de Urziceni,
Departe de agitaţii citadine.

Iubita mea, dulce, dragă şi suavă
De dorul tău neîncetat
Inima îmi e bolnavă
De-atât amar şi de sperat.

Iubita mea, se vor strânge anii
Şi într-o neagră deznădejde
Mă resemnez în negrul înserării,
Iar speranţa în suflet se va pierde.

Iubita mea, la mormântul meu tăcut
Să nu verşi lacrimi!
Aminteşte-ţi de trecut
Zâmbeşte-mi!

Lasă un răspuns

