Fata cu pistrui

Ea e fata cu pistrui
Şi zâmbetul de catifea,
Care-n ochii mei căprui
Deja este aleasa mea.

Vreau să-i simt guriţa dulce
Pe-ale mele buze moi,
În sărutul ce ne-aduce
Împreună pe-amândoi.

Emoţionat în astă clipă,
Aştern curate gânduri
La dragostea ce se-nfiripă
În avalanşa de fiori.

Cu ochii îmbătaţi de dor,
Cuprins în suflet de-o minune
O s-o curtez încetişor
Aşa cum se cuvine.

Privesc ceasul de la mână,
Respirând cu ticăitul
Şi aştept de zor să vină
Fata ce mi-a furat gândul.

Într-un mod inexplicabil
Se desprind în mod firesc
Imaginări care probabil
Le voi avea când o-ntâlnesc.

S-o ţin de mână îmi doresc
Pe fata cu pistrui,
În ochi aş vrea să o privesc
Dezlegând taina fiorului.

Lasă un răspuns

