Perdant în sentimente

Sentimente azvârlite în sertar
Nestăpânite, zurbagii, profunde simțăminte
Îngropate-adânc în sufletu-mi hoinar
Ies la iveală îndeplinind o biată rugăminte.

Judecata mi-e potrivnică și totuși
Fărâme să mă facă, nicicând nu le opresc
Pe cinstea mea! Cu-acești fiori de-i simt acuși
Pun sufletul drept gaj că încă te iubesc.

În cer dușmanul meu mai bine-l întâlnesc
Având ca martori îngerii cu aripi sfinte,
Decât să-mi duc cu zile dorul, la tine să tânjesc
Din cap până-n picioare, perdant în sentimente. (CML)

2 gânduri despre „Perdant în sentimente

Lasă un răspuns

