Aruncă-mi gânduri bune

Dintre milioanele de oameni
Eu te-am ales pe tine
Să îţi aştern în pagini
Sfioase gânduri bune.

Încătuşez în albul foilor,
Virtuţi şi sentimente
Ce dau glas ideilor
În versuri elocvente.

Dă-mi mâna ta, te rog,
Să te sărut cu drag
Parfumul pielii tale fiindu-mi drog,
Să te cuprind în braţe pun rămăşag.

Aruncă-mi gânduri bune, draga mea,
Zâmbeşte-mi în acest moment,
Căci în suflet vei primi aievea
Liniştea candorii din al meu cuvânt.

Iar tu nicicând nu vei mai plânge
Căci aici curate versuri,
Durerea-n suflet ţi-o vor frânge
Lăsând doar loc de fericiri.

Mereu să fii cu zâmbetul în buză
Şi dragostea în suflet să o porţi,
Căci eşti frumoasă ca o roză,
Iar eu aştept să mă săruţi.

2 gânduri despre „Aruncă-mi gânduri bune

Lasă un răspuns

