Trăgând dintr-o țigară

Zadarnic eu aștept în multitudinea de gânduri
Mușcat de timpul ce perfid mă bântuie,
Pândindu-mă la cotitura dintre veacuri,
Trăgând dintr-o țigară ce ușor mă mistuie.

Mi s-au dezlănțuit în vreme nărăvașele secunde,
Călărindu-mi anii într-o memorabilă poveste
În care m-au abandonat în halte pe la rude,
Trăgând dintr-o țigară cu amintiri neprețuite.

Duioasele momente ce-n timp călătoresc,
Răsplătindu-mă în suflet cu-a emoțiilor larmă
Au prins moment prielnic și-n gânduri zămislesc,
Trăgând dintr-o țigară.. îți las bacșiș o rimă.

2 gânduri despre „Trăgând dintr-o țigară

Lasă un răspuns

