Dis-de-dimineață

O dulce încântare m-apasă dimineața,
Mă-nvăluie o stare plină de simțire
La răsărit, când mândrul soare
Cu raza-i caldă îmi atinge fața.

Și-mi savurez cafeaua-n tihnă
Chiar acum, când versu-mi curge
Și-ndrumat de-a minții pană
Vrând-nevrând, coala atinge.

Lăuntric din a mea ființă,
Simțiri ce mă trezesc la viață
Din condeiul adormit răsar,
Somnoroase către acest pulsar.

Sub arcul de lumină călător
Închid ochii mulțumit,
Nu-i un vis mâglisitor,
Căci trăiesc un răsărit.

Lasă un răspuns

