Sentiment nespus

Valiza cu strofe..

O văd adeseori pe facebook,
Îşi publică de zor trăirile,
Tânjesc de-o clipă să-i apuc
Cu dragoste – poveştile.

De-a ei privire mă feresc
Dintr-o prostie, poate..
Dar stai, să mă gândesc,
Poate n-am dreptate!!

Mă tem de un refuz,
Căci pare cam inabordabilă
Şi n-aş vrea cugetul să mi-l acuz
De fapta mai puţin scuzabilă.

În preajma ei o clipă aş vrea
Într-un moment divin,
Să-i întâlnesc privirea
Să o sărut, m-abţin!!

De îndată va citi
Acest poem ce i-am compus,
Dar niciodată nu va şti
De sentimentul meu nespus.

Vezi articol original

13 gânduri despre „Sentiment nespus

  1. Deci esti incredibil in versuri.. ma uimesti. 🙂 sincer
    Uite o continuare interesanta, e dintr-o poezie de a lui Paunescu.


    …………………………..
    Dar, treptat, vei simţi
    Că fiorul trecu
    Şi vei avea să le-arăţi
    Că-n poeme eşti tu .

    Şi, atunci, ai să lupţi,
    Să le poţi demonstra
    Că, la mine în vers,
    Este chiar viaţa ta .

    Şi te vor umili,
    Contestând dreptul tău,
    Dar eu nu te-am numit,
    Ca să nu.ţi fac vreun rău .
    …………………………………”

Lasă un răspuns

